Vrh

Dostava & Vračila

Dostava

Blago, naročeno v spletni trgovini Hardstore.si, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji. 
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V tam primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali. 

V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji.
Status artikla DOBAVLJIVO pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti. V določenih primerih lahko uporabimo tudi katero drugo kurirsko službo.

Blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja Hardstore d.o.o., Kidričeva ulica 3, 3000 Celje (ob predhodni najavi na tel. št. 03 491 63 30 ali na elektronski naslov info@hardstore.si). Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi trgovci ali tehničnim osebjem, kateri bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov. 

Pri naročilu nad 200 € z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili BREZPLAČNO. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. Če je skupna vrednost naročila skupaj z DDV manjša od 50 €, Vam dodatno, kot posebno postavko na naročilu/računu, zaračunamo strošek obdelave majhnih naročil v znesku 1,8 € z DDV! V kolikor je način plačila po povzetju preko poštne nakaznice, si Pošta Slovenije lahko za vračilo kupnine zaračuna manipulativne stroške in sicer 1 % vrednosti blaga oz. minimalno 0,96 € oz. maksimalno 5,10 €. 
V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri.

 

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

 

Reklamacije ob prevzemu pošiljke (poškodovana pošiljka)

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.


V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke.

Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode. 

V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje, s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 
 

V teh primerih se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo:

Pošta Slovenije - najbližjo pošto pokličite po telefonu in jim sporočite pomanjkljivost. Telefonsko številko lahko najdete na strani http://www.posta.si/poslovalnice/491.  
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, več o tem na tej strani.

 

Za vse dodatne informacije pa smo vam na voljo na tel. številki03 491 63 30, oziroma na elektronskem naslovu info@hardstore.si.

 

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec – fizična oseba lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, prodajalcu pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@hardstore.si ali po navadni pošti na naslov: Hardstore d.o.o., Kidričeva ulica 3, 3000 Celje, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Hardstore d.o.o. v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu na naslov:


Hardstore d.o.o.
Kidričeva ulica 3
3000 Celje
s pripisom Spletna prodaja


Vračilo lahko kupec pošlje po pošti, v tem primeru so stroški pošiljanja na strani kupca, ali dostavi osebno v trgovino Hardstore d.o.o., Kidričeva ulica 3, 3000 Celje.

 

Podjetje Hardstore d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino.

 

V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Predlagamo, da oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlagate tudi sami.

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.

Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

  • pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, v kolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15 % vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25 % vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
  • pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

 

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

 

Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali je že uporabil aktivacijsko kodo za uporabo programa.
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.
  • če gre za potrošni material (npr. uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material).

 

Prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca (ob vračilu obvezno priložiti številko transakcijskega računa).

 

Pravne osebe

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. V tem primeru sprejemate pogoje, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

 

Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupci imate možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice iz tega naslova, če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite. Zahtevate lahko, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite zapisnik. 

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu podjetja Hardstore d.o.o., Kidričeva ulica 3, 3000 Celje, pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. V kolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Naprej